Descripció
Aquest grau té com a objectiu formar professionals que investiguin, planifiquin, executin i controlin les estratègies de màrqueting i de comunicació de les empreses de qualsevol sector o àrea d'activitat.
Informació general
Assignatures
Rendiment
Mobilitat
Sortides professionals
Serveis
Accés des de CFGS
Durada
4 anys (240 ECTS)
Històric de notes de tall de Juliol
- :
Històric de notes de tall d'Octubre
- :
Prova d'aptitud (PAP) i/o d'admissió
- Els estudis realitzats i els resultats acadèmics obtinguts
- Els resultats del test d'admissió
Oferta de 1r curs 2024-25
40 places
Matrícula 2024-2025
40 matriculats
Preu del 1r curs
El preu de cada crédit és de 223,50 ¤
El cost total d'un 1r curs complet és de 13.410 ¤
Facilitats de pagament i ajuts
- El 63% de la matrícula (7.900 euros) es pot fraccionar en 9 mensualitats, d'octubre a juny, amb un recàrrec del 4% sobre l'import ajornat.
- Beques i prèstecs
Idioma en el qual s'imparteix
- Castellà (65%)
- Anglès (35%)
- Opcionalment, francès i alemany
El tercer curs s'imparteix íntegrament en anglès.
Horari
1r i 2n curs: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 hores
3r i 4t curs: de dilluns a divendres, de 15.30 a 20.30 hores
Perfil d'ingrés recomanat
- L'estudiant ha de mostrar interès per l’àmbit del màrqueting i la comunicació.
- És recomanable haver cursat al batxillerat les assignatures d'Economia, Matemàtiques o Matemàtiques aplicades a les Ciències Socials.
Normativa de permanència
- Els estudiants disposen de dos anys per aprovar les assignatures de primer curs.
- Per passar a segon curs, cal tenir aprovats 36 crèdits de primer.
- És obligatori tornar a matricular-se de les assignatures bàsiques o obligatòries no superades en el curs anterior. Si després de matricular-se dos cops d'una assignatura (quatre convocatòries) no s'aconsegueix aprovar-la, l'estudiant haurà d’abandonar els estudis.
- Els alumnes disposen com a màxim de 5 anys per completar els estudis.